Preskočiť na menu

Vedenie Lamellandu: Kvalita je pre nás od začiatku na prvom mieste

Za úspechom spoločnosti sa skrýva množstvo drobných krokov a množstvo zákulisných rozhodnutí, bez ktorých by sa výsledok neobjavil. Pár otázok o Lamellande sme položili konateľovi a majiteľovi spoločnosti pánovi Jastrabíkovi.

Značková predajňa v Trenčíne

Spoločnosť Lamelland pôsobí na trhu už 14 rokov. Kladieme dôraz na kvalitu zo Slovenska a individuálne riešenia na mieru. Vedenie spoločnosti je v rukách pána Miroslava Jastrabíka, ktorý postupne s celým tímom krok za krokom zaraďuje Lamelland spolu s Najlepšími bránami medzi špičku na trhu.

1. Ako vznikla firma Lamelland? Kto stál na jej začiatku?

Spoločnosť vznikla v roku 2004 ako firma zameraná na maloobchodný predaj, spojený väčšinou s montážou, so zameraním na plastové okná a tieniacu techniku.

Na začiatku sme otvorili kamennú predajňu v Trenčíne v objekte centrály firmy. V čase najväčšieho rozmachu mala firma 10 predajní a cca 40 regionálnych zástupcov po celom Slovensku.

Pôsobenie na slovenskom trhu sa datuje od roku 1997, avšak pod iným názvom. Firmu som budoval prirodzeným rastom od prvého, druhého, tretieho zamestnanca podľa potrieb vývoja vo firme až po momentálny stav 60 zamestnancov.

Konateľ spoločnosti p. Jastrabík


2. Ktorý bod by ste označili vo fungovaní Lamellandu za kľúčový?

Vytvorenie novej marketingovej stratégie v roku 2014 znamenalo od 1. 1. 2015 zlúčenie veľkoobchodnej a maloobchodnej divízie do jedného celku. Špecializácia produktovej línie na garážové brány a tieniacu techniku a vyradenie predaja plastových okien znamenali od začiatku roka 2015 medziročné 10 - 15 % nárast obratu.

3. Aké základné princípy kladiete na produkty, služby a riešenia od Lamellandu? Čo musia spĺňať materiály, ktoré ponúkate?

Kvalita je pre nás od začiatku na prvom mieste. Starostlivo si vyberáme dodávateľov spĺňajúcich normy a legislatívu EÚ.

4. Ako sa snažíte šíriť posolstvo o kvalite Lamellandu? Využívate najmä referencie zákazníkov alebo máte aj iné spôsoby?

Nepoužívame klamlivé predajné triky. Posolstvom o kvalite výrobkov Lamellandu je spokojnosť zákazníkov aj po mnohých rokoch . Vyhovuje nám informačná explózia dnešnej doby a sme radi, keď si zákazníci svoje skúsenosti vymieňajú aj s nami a aktívne s nami komunikujú pri zisťovaní ďalších informácií.

Vieme aj to, že v dnešnej dobe sa nespokojnosť prejaví mnohonásobne rýchlejšie ako spokojnosť zákazníka. Napriek tomu sa firma Lamelland teší mimoriadnej popularite medzi zákazníkmi na Slovensku.

5. Prečo zdôrazňujete vo svojich reklamných materiáloch pojem slovenský výrobca?

Je to svojím spôsobom výzva pre slovenského zákazníka, aby sa vo finálnej fáze rozhodovania priklonil k nákupu slovenského produktu.

Lamelland, s.r.o.

6. Aké sú hlavné dôvody, pre ktoré by si mal zákazník vybrať vašu garážovú bránu?

Medzi hlavné dôvody patria:
● sme najväčší výrobca garážových brán na Slovensku,
● vďaka vlastnej výrobe máme vždy dostupné náhradné diely,
● bránu vám vyrobíme na milimeter presne podľa rozmerov vašej garáže so širokou ponukou dizajnu,
● široký výber príslušenstva a bezpečnostných prvkov,
● všetky naše výrobky sa vyznačujú vysokou kvalitou a funkčnosťou.

Záleží len na vás či si zvolíte štandardné riešenie alebo si vyberiete luxusnejšiu variantu. Z našej širokej ponuky si vyberie naozaj každý.


7. Časopis TREND minulý rok uverejnil poradie ekonomickej úspešnosti slovenských firiem pôsobiacich v rôznych odvetviach priemyslu. Lamelland sa umiestnil na 53. mieste v rámci odvetvia „Stavebné látky - Výroba stavebných materiálov". Čo na to hovoríte?

Zaradenie medzi významných výrobcov stavebných materiálov nás určite potešilo. Je to výrazný úspech pre firmu, ktorá má svoj core biznis zameraný na garážové brány a tieniacu techniku, ako napríklad žalúzie , rolety, pergoly atď.

Za rozhovor ďakujeme pánovi Jastrabíkovi, keby ste mali akékoľvek otázky o garážových bránach a tieniacej technike, neváhajte sa nás opýtať.